تفاوت سیر سفید و سیر سیاه/09109483228
نوشته شده توسط : مهران

سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
شاید برای شما هم سوال باشد که آیا سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری موثر است ؟ در پاسخ باید بگوییم بله تاثیر دارد بدلیل اینکه مهم تر از همه سیر سیاه بسیار سطح انرژی و شادابی بدن را در طول روز بالا می برد و باعث می شود تحرک بدنی شما بالا رفته و بدون اینکه احساس خستگی کنید می توانید مقدار زیادی کالری بسوزانید . مثلا اگر شما هر روز صبح ناشتا یک حبه سیر سیاه بیز مصرف کنید علاوه بر کلاژن سازی و افزایش مقاومت بدن ،میزان سولفور موجود در آن باعث می شود به هیچ عنوان دردهای ناشی از تحرک زیاد و ورزش را احساس نمی کنید . اگر قصد کاهش وزن بصورت طبیعی و پایدار را دارید مصرف روزانه این کالا توصیه می گردد.

لازم به ذکر است سیر سیاه انرژی زا است و باعث افزایش مقاوت بدن می‌شود، ورزشکاران طرفداران خوبی برای خرید این سیر جادویی هستند. آن‌ها معمولا سه بوته در طول روز مصرف می‌کنند. یک بار معمولا در وعده صبحانه، یک بار قبل از تمرین و یک بار به عنوان میان وعده.

تفاوت سیر سفید و سیر سیاه
قبل از خرید سیر سیاه شاید برایتان سوال باشد که تفاوت بین سیر سفید و سیر سیاه چیست ؟

سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید.
بعد از مصرف سیر خام دهان بوی بدی می‌گیرد و اگر شما بخواهید با کسی صحبت کنید بسیار زشت و ناپسند است که دهان شما بوی سیر دهد اما با خیال راحت در هرجایی می‌توانید سیر سیاه مصرف کنید چرا که بدون بو است.
سیرخام کمی سفت است و جویدن آن کمی دشوار است اما سیر سیاه دارای بافت جویدنی و نرم می‌باشد.
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. می توانید آن را همراه نان در وعده های صبحانه میل کنید. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می‌شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می‌شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی‌خوابی در شما می‌شود.

چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟
ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما می‌توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه برای اولین بار در کشور کره برای مصارف دارویی تولید شد. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف می‌شده اما در دهه‌‌های اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آورده‍‌اند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.

 

موقع خرید سیر سیاه باید توجه کنید که چه سیر سیاهی می خرید و آیا از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است یا نه. سیر سیاه دکتر بیز (شرکت بازاریابان ایرانیان زمین) به روش فروش بازاریابی شبکه ای (بازاریابی نتورکی) به فروش می رسد که به علت وجود فروشنده های واسط، قیمت بالاتری نسبت به دو برند دیگر دارد. بازاریابی شبکه ای یک روش فروش محصول است که در آن بازاریاب علاوه بر پاداشی که بابت فروش مستقیم کسب می کند، بابت فروش محصول افرادی که توسط او معرفی شده اند نیز درآمد کسب می کند و همین باعث می شود قیمت بالاتری به مشتری تحمیل شود.

ویژگی های سیر سیاه با کیفیت
سیر سیاه با کیفیت که خواص درمانی چند برابر نسبت به سیر معمولی دارد، باید چند ویژگی داشته باشد:

۱- سیر سیاه باید از تخمیر سیر تازه و ارگانیک و سالم به دست آمده باشد.

۲- فرآیند تخمیر سیر باید با روش های علمی و مطابق تحقیقات انجام شده باشد. اگر فرآیند تخمیر درست انجام نشود می تواند منجر به خشک شدن سیر سیاه، سخت شدن جویدن آن و همچنین شیرین نشدن آن بشود.

۳- باید تاریخ انقضای سیر سیاه مناسب باشد. سیر سیاه در دمای اتاق ۲ تا ۳ ماه بعد از تولید دوام می آورد و بعد از آن فاسد می شود یا کپک می زند. اما اگر در فریزر نگهداری شود می تواند تا یک سال سالم باقی بماند. محصولات سیر سیاه که معمولا مدت زیادی در دست فروشنده های واسط در دمای اتاق نگهداری شده اند احتمالا یا سریع تر فاسد می شوند یا مواد نگهدارنده دارند که در مورد مصرف آن ها باید احتیاط کنیم.

مزایای سیر سیاه بایادی
بایادی یکی از تولید کنندگان سیر سیاه با کیفیت است که فروش بدون واسطه سیر سیاه را در فروشگاه اینترنتی خود انجام می دهد. خرید سیر سیاه بایادی مزایایی دارد:

۱- بایادی خود تولید کننده سیر سیاه است و با خرید از بایادی واسطه ها حذف شده و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب سیر سیاه تهیه کنید. قیمت سیر سیاه بایادی برای یک بسته ۲۰۰ گرمی فقط ۷۷ هزار تومان است.

۲- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود. به علاوه تولید سیر سیاه در تونل‌های مدرن و هوشمند جهت کنترل حداکثری کیفیت انجام می شود.

 

 

منبع معتبر نوشته های بالا





:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: